Molimo logirajte se kako bi koristili celokupan forum... Smile
Hvala Administracija sajta...


 
Početna stranicaPortalFAQPretražnikRegistracijaLogin

Share | 
 

 PMS

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
CoyoteGirl
Novajlija
Novajlija


Broj poruka : 152
Datum upisa : 08.09.2008

PostajNaslov: PMS   12.11.08 11:59

PMS je termin koji obuhvata citav niz simptoma koje zena moze da osjeca najcesce desetak dana pred menstruaciju (nakon ovulacije), a neke zene ih jos uvijek osjecaju i prvog i drugog dana ciklusa. Kada govorimo o ovim simptomima treba imati na umu da je svaka zena “svijet za sebe”, pa se tako i simptomi razlicito ispoljavaju, s obzirom na njihovu brojnost. Sto znaci da simptomi koji se javljaju kod jedne osobe, ne moraju obavezno biti primjeceni i kod neke druge. Do sada je utvrdjeno preko 150 simptoma koji se mogu pripisati PMS-u, ali oni koji se najcesce javljaju su sljedeci:

Psihicki:
- ceste promjene raspolozenja
- nervoza
- napetost
- osjetljivost
- teskoce u koncentraciji
- paranoja
- depresija

Fizicki:
- slabost
- umor
- glavobolja
- vrtoglavica
- oticanje zglobova
- bolovi u krstima
- bolovi u abdominalnom dijelu
- osjetljivost grudi
- nadutost
- povecan apetit, narocito potrebe za slatkisima
- pojava akni
- diareja i sl.

Bolne menstruacije ne spadaju u PMS simptome, jer se javljaju kada menstruacija vec pocne, prouzrokovane su drugim uzrocima (grcenje materice, moguce anomalije materice), pa je samim tim i tretman drugaciji.
Dok neke zene uopste ne osjecaju PMS simptome, za druge su ovi simptomi veoma realni. Oni su povezani sa hormonalnim promjenama (promjene u nivou hormona estrogena i progesterona), koje se desavaju nakon ovulacije, odnosno pred samu menstruaciju, tako da sa pocetkom nove menstruacije i izjednacavanjem nivoa hormona, i PMS simptomi nestaju
Kako da pomognete sebi
Iako ovi simptomi izgledaju kao nuzno zlo, ne mora uvijek biti tako. Postoji vise nacina da se ublaze, ili cak u potpunosti otklone tegobe izazvane PMS-om:
- Strucnjaci prije svega preporucuju fizicku aktivnost koja povecava nivo estrogena (aerobik, dzoging, plivanje, voznja bicikla i sl.),
- Ishrana je takodje veoma bitna, pa je stoga preporucljivo da se izbaci iz upotrebe ili smanji unos secera, soli, kofeina, alkohola i masnoce, ali se preporucuje uzimanje namirnica koje u sebi sadrze visok nivo vitamina B, kao i kalcijuma i magnezijuma,
- Pozeljno je da se zena vise odmara, a mogu se primjeniti i neke metode relaksacije, kao sto je meditacija ili joga,
- Izbjegavajte stres,
- Preporucljivo je i dodatno uzimanje vitamina: vitamin B, C, D, E, a narocito vitamina B6, kao i dodatno uzimanje gvozdja, kalcijuma i magnezijuma,
- Setajte sto vise, a narocito na svjezem vazduhu jer smanjuje napetost i obogacuje organizam vitaminom D,
- Dobro se ispavajte,
- I prije svega vjerujte u sebe.
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: PMS   13.11.08 1:01

ma ajde bre sad od one gluposti ste napravili citavu ceremoniju ... da se vise krecete, druzite, sexate i uzivate u zivotu ne bi ni znali sta je PMS a jos manje bi vas to opterecivalo ...
[Vrh] Go down
 
PMS
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne možeš odgovarati na postove.
 :: ŽENSKI KUTAK-
Forum(o)Bir: