Molimo logirajte se kako bi koristili celokupan forum... Smile
Hvala Administracija sajta...


 
Početna stranicaPortalFAQPretraľnikRegistracijaLogin

Share | 
 

 Sta je kardiotrening?

Prethodna tema Sljedeća tema Go down 
Autor/icaPoruka
anja007
Senior
Senior


Broj poruka : 899
Godina : 44
Datum upisa : 09.12.2007

PostajNaslov: Sta je kardiotrening?   25.09.08 11:36

Ako ne spadate u grupu profesionalnih sportista, ali uzivate da se rekreativno bavite bilo kojom vrstom sporta, saznajte sta je kardiotrening.

Za svaki kompeksan program treninga kardio vezbe su veoma vazne, ne samo za sagorevanje masnoca vec i za celokupno zdravlje.Kardio trening predstavlja bilo koji vid rekreacija,trcanje,plivanje, voznja bicikla, penjanje na stepenicama, trcanje na traci, preskakanje konopca.
To je trening koji odrzava visok nivo rada srca u odredjenom vremenskom periodu.Kardio vezbama jacate srce i pluca i smanjujete broj otkucaja srca u stanju mirovanja.
Vezbe ce vam povecati izdrzljivost i sposobnost da istrajete u svemu sto radite.
Ako se odlucite za kardio trening ubrzacete metabolizam, smanjiti nivo holesterola u organizmu,smanjiti stres (kao razlog za depresiju) i ojacati imunitet.
Ove vezbe uticu takodje kod male dece na hormon rasta, poboljsavaju protok krvi u mozak i povecavaju koncentraciju, i regulisu varenje.

Saveti:
Vazno je trenirati bar 2-3 puta nedeljno po 45 min.
Vezbe radite na prazan stomak odmah posle ustajanja, tako cete dobiti maxsimalne rezultate u sagorevanju masti.
Vodu pijte gutljaj po gutljaj pre za vreme i posle vezbi.
Pre treninga se obavezno zagrejte a posle ohladite tako sto cete brzo hodati a potom trcati pa opet hodati....
Trenirajte u ciljnoj zoni brojanja otkucaja srca.



Treba da se fokusirate na kardiotrening jer ce tako dvadesetominutna vezbanja biti efikasnija od 40-minuta treninga koji nema cilj.
Kljuc je u izvidjenju vezbi visokoga inteziteta.
Posle treninga visokoga inteziteta telo ce vam sagorevati masnoce citavoga dana, pa cak i dok spavate.
Vazno je ukljuciti u treninge aktivnosti koje volite, sve ostalo je boza.
[Vrh] Go down
Domingez
Senior
Senior


Broj poruka : 620
Godina : 36
Location : Kladovo
Datum upisa : 16.10.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   28.10.08 20:39

Popularan je i kao aerobni trening .
Sushtina aerobnog treninga jeste u podizanju pulsa. Poenta je sledeca: shto je puls brzi, to se brze vrshi razmena materija u organizmu, a jedna od materija koju svakako zelimo da eliminishemo jesu masne naslage Cool
Smatra se da je dobar aerobni trening onaj posle koga vam treba tushiranje, ali ne i HITNA POMOC . Nemojte se forsirati!!
Trajanje aerobnog treninga je takodje vazno. U prvih 15-20 minuta, telo poseze za zalihama glikogena u jetri. U prevodu na jezik kojim govori sav normalan svet, to je ono što ste pojeli u prethodnih 12-24h. Zatim, negde do 30. minuta vezbanja, troshe se zalihe masnoce do kojih je lako doci -(ono shto svi natalozimo tokom praznika).
Tek iza ove granice... pocinju da se tope one prave (tvrdokorne) masne naslage, koje su uostalom i cilj. Medjutim.... svako preterivanje ima kontra-efekat. Aerobni trening koji traje duze od 60 (a sigurno duze od 90) minuta vishestruko povecava shansu da se povredimo. Rolling Eyes
[Vrh] Go down
http://www.dverisrpske.com/sr-CS/index.php
anja007
Senior
Senior


Broj poruka : 899
Godina : 44
Datum upisa : 09.12.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   28.10.08 21:22

Moja drugarica pravi 60 minuta taj trening na traci i 30 minuta na bicikli.
I smrsala je za 4 meseca sigurno 8-10 kila.Dok je njena druga drugarica da bi stekla liniju posle porodjaja koristila 2 sata traku za pesacenje i bas skinula kilazu.
Ja to ne mogu sto kazes mogu da se povre a i da se ne povrede ubija bre jedno isto.
Ja radim recimo sve po 20 minuta od tih kardio treninga, a one ostale spravice 40-50 puta vezbice.
Mislim da je to dovoljo , sto je brzo to je i kuso zar ne Domi?
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   28.10.08 21:25

najbitnije od svega je ubrzavanje metabolizma akoo zelimo da mrsavimo!!! a za to ne treba mnogo vremena vec samo oko 20 minuta dnevno (neki koji su bili u vojsci znaju kako se to radi jutarnje vezbice iz vojske u krugu) sve u svemu treba jedan period lakog hoda i lakog trcanja da se zagrejemo nekih 5 minuta i onda krece ubrzavanje metabolizma 30 sec jak sprint skroro do granice nasih mogucnosti pa minut lake setnje pa opet 30 sec brzog sprinta pa laka setnja 1 minut i tako ponavljati nekih desetak puta ne vise pa onda opet lakom setnjom od 5 minuta sve to zavrsiti i imate ubrzan metabolizam preko 20 sati ... naravno posle kad se malo predahne mogu i ostale vezbice da se rade i ako dodamo na to jos i kontrolisan nacin ishrane ode kilaza ocas posla (mada nije zdravo mrsavati mesecno preko 2 kg)
[Vrh] Go down
CoyoteGirl
Novajlija
Novajlija


Broj poruka : 152
Datum upisa : 08.09.2008

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   29.10.08 21:14

Slazem se sa jutarnjim vjezbama za ubrzavanje metabolizma.
Uz to cu samo dodat 5 do 6 manjih obroka dnevno da tijelo ne stvara zalihe, smanjiti ugljikohidrate i piti zeleni caj.
[Vrh] Go down
Gost
Gost



PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   29.10.08 21:49

hm ugljohidrate, pa ne slazem se s time, samo treba smanjiti unos zasicenih masti
[Vrh] Go down
anja007
Senior
Senior


Broj poruka : 899
Godina : 44
Datum upisa : 09.12.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   29.10.08 21:59

KorisnickoIme je napisao/la:
najbitnije od svega je ubrzavanje metabolizma akoo zelimo da mrsavimo!!! a za to ne treba mnogo vremena vec samo oko 20 minuta dnevno (neki koji su bili u vojsci znaju kako se to radi jutarnje vezbice iz vojske u krugu) sve u svemu treba jedan period lakog hoda i lakog trcanja da se zagrejemo nekih 5 minuta i onda krece ubrzavanje metabolizma 30 sec jak sprint skroro do granice nasih mogucnosti pa minut lake setnje pa opet 30 sec brzog sprinta pa laka setnja 1 minut i tako ponavljati nekih desetak puta ne vise pa onda opet lakom setnjom od 5 minuta sve to zavrsiti i imate ubrzan metabolizam preko 20 sati ... naravno posle kad se malo predahne mogu i ostale vezbice da se rade i ako dodamo na to jos i kontrolisan nacin ishrane ode kilaza ocas posla (mada nije zdravo mrsavati mesecno preko 2 kg)
Ovo sam citala u nekom casopisu.
Ide 5 minuta hodanja pa 1 minut trcanja tri dana, pa svakim danom povecavas vreme trcanja a smanjujes vreme hodanja.Sad se setih.To utice na metabolizam i pomaze pri mrsavljenju moracu da krenem sa takvim treninzima.
[Vrh] Go down
Domingez
Senior
Senior


Broj poruka : 620
Godina : 36
Location : Kladovo
Datum upisa : 16.10.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   30.10.08 12:24

KorisnickoIme je napisao/la:
hm ugljohidrate, pa ne slazem se s time, samo treba smanjiti unos zasicenih masti
U pravu je CoyoteGirl.
Ugljeni hidrati su problem ( teze razgradljivi) - masti nisu Cool
[Vrh] Go down
http://www.dverisrpske.com/sr-CS/index.php
veccana44
Ovisnik o internetu
Ovisnik o internetu


Broj poruka : 1880
Godina : 54
Location : Budva
Datum upisa : 22.08.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   30.10.08 12:50

Stručnjaci ističu da kratak trening jakog intenziteta na duži rok ubrzava metabolizam više od četrdesetominutnog treninga slabog intenziteta. Posle treninga jakog intenziteta, tijelo će vam sagorevati masnoće čitavog dana, čak i dok spavate. Takav intenzitet omogućuje da uložite manje vremena, a postignete bolje rezultate. Ne postoje pravila po kojima biste morali da radite iste vežbe na svakom treningu, niti je bitno da li ih radite u svom podrumu ili teretani. Klasične kardioaktivnosti su trčanje, vožnja bicikla i plivanje.To stručnjaci kazu;)))Svako preferira svojoj branši.Svako ističe primat onome čime se bavi.
Medjutim stavrnost je nesto drugo.Svaki organizam je individua za sebe,kao i metabolizam svaki radi na različit način zar ne;)))

Po meni osnov,sagorevanja masti.Svako od nas treba da ispita na sebi ukljucujuci sve atribute koja danasnja medicina nudi i koji sve sportovi postoje da se upraznjavaju.
Gdje ce te vidjeti jednog jogija sa slafuvima oko struka.Nikada.A oni sve vjezbe koje izvode rade usporeno,zar ne.
Osnov svega dragi moji je unos kalorija u organizamu.Smanji te svoju prozdrljivost,povecajte svoju aktivnost.Mani te se trčanja nece te na Olimpijadu,setaj te ubrzanim hodom u toku dana jedan sat.Pa mi se javite koliko ste oslabili.
Drugo sto je bitno kod metabolizma,ta prokleta stolica.Niko nije svestan da se čovek deblja ako je ona neuredna.Zato biljna apoteka nudi divne cajeve koje svaki dan koristite.Time regulisete stolicu a time se i kilogrami tope.Kivi jedite svako jutro dva,pa mi se javite posle izvesnog vremena.
Jeste li culi da ujutro treba piti toplu vodu koja regulise samo tako metabolizam.
Svi smo mi presli preko 35 ljeta,kako trcati skakati,organizam izlagati naporu koji nikada nije vidio teretanu.Ne moze sve ima svoje deco moja;)))
[Vrh] Go down
CoyoteGirl
Novajlija
Novajlija


Broj poruka : 152
Datum upisa : 08.09.2008

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   30.10.08 13:17

Nista tako dobro ne topi kilograme kao stres, psiha glavni pokretac svega u nama..
[Vrh] Go down
Domingez
Senior
Senior


Broj poruka : 620
Godina : 36
Location : Kladovo
Datum upisa : 16.10.2007

PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   30.10.08 13:59

CoyoteGirl je napisao/la:
Nista tako dobro ne topi kilograme kao stres, psiha glavni pokretac svega u nama..
Mozda je ovo za novi topic u delu ZDRAVLJE pod npr nazivom " Stres i psiho-somatski poremecaji" mmm ? Smile
Ipak mislim da vec postoji slicna tema Rolling Eyes
Vratimo se mi ipak lepo na naslovnu... Wink
[Vrh] Go down
http://www.dverisrpske.com/sr-CS/index.php
Sponsored content




PostajNaslov: Re: Sta je kardiotrening?   Today at 12:48

[Vrh] Go down
 
Sta je kardiotrening?
Prethodna tema Sljedeća tema [Vrh] 
Stranica 1 / 1.

Permissions in this forum:Ne moľeą odgovarati na postove.
 :: SPORT-
Forum(o)Bir: